2012年11月27日 星期二

我愛歌頌主耶穌 How I love to sing

原歌作詞:COSTA BLOMBERG
原歌作曲:DOUGLAS COURT
原曲英文:選自《Sing Praise》詩歌集
出版發行:1993 TSA USA Southern Territory 出版發行(版權所有)
歌詞中譯:Stephen Liang S. K.
鍵盤伴奏:Christine Liang C. E.
主日獻唱:台北中央堂詩歌小組   (三重唱)
獻唱日期:2012年11月25日 謝秋感恩主日聖會






*  *  *  *  *  *  *  *  *  *

 1.
I love to sing of the saviour
Who gave his life for me
He fills my spirit with gladness,
For service sets me free.
我愛歌頌救主耶穌
他曾捨命為我
他使我心靈充滿歡樂
因他我得自由


(CHORUS)
How I love to sing, How I love to sing,
How I love to sing of Jesus!
How I love to sing, How I love to sing,
How I love to sing of Jesus!
我好愛歌頌,我好愛歌頌,
我真愛歌頌主耶穌!
我好愛歌頌,我好愛歌頌,
我真愛歌頌主耶穌!


 2.
I love to sing of his beauty,
His greatness and his love,
A theme that thrills all creation
In earth and heaven above."
我愛歌頌他的榮美,
他大愛又大量,
萬有興奮高歌一旋律
在地也在天上。


(CHORUS)
How I love to sing, How I love to sing,
How I love to sing of Jesus!
How I love to sing, How I love to sing,
How I love to sing of Jesus!"
我好愛歌頌,我好愛歌頌,
我真愛歌頌主耶穌!
我好愛歌頌,我好愛歌頌,
我真愛歌頌主耶穌!


 3.
I love to sing of his virtue,
His all transforming might;
To sing of his great salvation
Be all my heart's delight.
我愛歌頌他的美德,
滿有轉化威能;
吟唱到他偉大的救恩
滿心樂趣橫生。


(CHORUS)
How I love to sing, How I love to sing,
How I love to sing of Jesus!
How I love to sing, How I love to sing,
How I love to sing of Jesus!
我好愛歌頌,我好愛歌頌,
我真愛歌頌主耶穌!
我好愛歌頌,我好愛歌頌,
我真愛歌頌主耶穌!



~ LSK
< 按 >