2013年9月16日 星期一

我們的神 Our God

作詞作詞 Words and Music: Chris Tomlin, Jesse Reeves, Matt Redman, and Jonas Myrin
演唱 Artist: Chris Tomlin
發行歌集 Title of Album: Chris Tomlin - And If Our God Is for Us... 
發行年份 Year of Releas: 2010

歌集介紹:
我想購買樂譜:
我想聆聽這張歌集:
聽 Chris Tomlin 現場演唱:


OUR GOD
我們的神



(1)
Water, You turned into wine,
Opened the eyes of the blind.
There's no one like You,
None like You.
注水,祢變為美酒
目盲啟明得自由
無神能像祢
無能像祢

(2)
Into the darkness, You shine,
Out of the ashes we rise.
There's no one like You,
None like You.
黑暗中,祢發出光
賜我復興生命冠
無神能像祢
無能像祢

(3)
Our God is greater,
Our God is stronger;
God, You are higher than any other.
Our God is healer,
Awesome in power,
Our God, our God.
我神最偉大
我神最力大
是主宰, 遠超乎萬神之上
神是醫治者
祂滿有權能
喔我神,喔我神

(從2至3反覆)
 +
(3反覆)

(間奏)

(4)
And if our God is for us,
Then who could ever stop us?
And if our God is with us,
Then what could stand against?
若上帝幫助我們
有誰能攔阻我們
若上帝伴隨我們
誰還能敵擋我們

(4反覆一次)

Then what could stand against?
誰還能敵擋我們

(3反覆二次)
(4反覆二次)

What could stand against?
What could stand against?
誰能敵擋我們
誰能敵擋我們


(以上歌詞中譯: LSK)

(參考《經文》羅馬書8:31, 詩篇135:5)
(請將滑鼠游標移至上列經文出處,以顯示經文)


* * * * * * * * * *

~LSK

< 按 >